Szállítási feltételek

Kiszállításunk jelenleg Magyarország és az EU területén belül működik.

A szállítási határidőt a megrendelés beérkezése után, a gyártó partnerrel történt egyeztetés után adjuk meg.

A gyártást csak a megrendelés teljes díjának  jóváírása után áll módunkban megkezdeni. Kivételt képeznek ez alól az egyedi megállapodások.

A kiszállítás futárszolgálattal történik munkanapokon 9-17 óra között.

Szállítási díj: 50 kg alatt a kiszállítási díj 2500 Ft + áfa,

50 kg felett a kiszállítási díj 5000 Ft + áfa az ország egész területére. 300 kg felett a kiszállítás ingyenes egy belföldi címre.

Csomagküldés külföldre:

2013-tól az EU minden országába szállítunk.A szállítási díj a távolságtól függően változik.

1. Zóna: Ausztria, Románia, Szlovákia – 2-3 nap – 4500 Ft/cím 2. Zóna: Németország, Csehország, BeNeLux országok, Olaszország – 5-7 nap – 9900 Ft / cím3. Zóna: Nagy-Britannia, Észak-Írország, Franciaország, Spanyolország, Portugália, Írország – 6-8 nap – 11900 Ft/cím

A külföldi szállítási díj abban az esetben módosulhat, ha a csomagok összsúlya meghaladja a 10 kilogrammot.

Kérjük, olyan címet és mobiltelefonszámot adjon meg, melyen biztosan elérjük a címzettet! EZEK HIÁNYÁBAN NEM TUDJUK GARANTÁLNI A SIKERES KÉZBESÍTÉST!

Kérjük, jelölje meg, hogy a címzett távolléte esetén kinek adhatjuk át a küldeményt.

Amennyiben nem jelöl meg senkit, vagy olyan helyet jelöl meg kézbesítési címként, ahová a kézbesítőt nem engedik be, személyes átadás helyett egy harmadik személy bevonásával is teljesíthető a kiszállítás (pl. családtag, szomszéd, recepciós, portás, munkatárs), ha úgy ítéli meg, hogy az megbízhatóan továbbítja a címzettnek a küldeményt.

Ha a címzett nem tartózkodik a megadott címen, nem tudjuk elérni, más elérhetősége nincs, vagy a cím hibás és téged sem tudunk elérni, a kézbesítő értesítést hagy a küldeményről a kézbesítési címen és megadja elérhetőségét. A sikertelen kézbesítésről e-mailen értesítjük. Amennyiben a sikertelen kézbesítés napján 16 óráig sem a címzett, sem a megrendelő nem jelentkezik a megadott elérhetőségeinken, vagy a címzett a küldemény átvételét visszautasítja, a küldemény átvételéről megrendelőnek kell gondoskodnia. Amennyiben a fenti okok miatt a kiszállítást sem a címzett, sem megrendelő részére nem tudjuk teljesíteni, a www.sweetgift.hu sem a meghiúsult kézbesítésért, az ebből bekövetkező esetleges minőségromlásért, sem a határidők be nem tartásáért nem felelős.

A csomag átvételekor a címzett az átvételi elismervényen aláírásával köteles igazolni a küldemény sérülésmentes, hiánytalan átvételét. Ezt követően mennyiségi kifogást nem áll módunkban elfogadni. Az átvételkor jelzett mennyiségi, vagy minőségi kifogás esetén kézbesítőnk visszaszállítja a kifogásolt terméket, amelyet kicserélünk és egy új, egyeztetett időpontban saját költségünkön újra kiszállítjuk a címzett részére. Kérjük, hogy a küldemény átvételét követően észlelt esetleges minőségi kifogását a minőségi hiba felfedezésekor azonnal jelezze ügyfélszolgálatunk részére, a kifogásolt terméket kicseréljük, amennyiben az visszaszolgáltatásra került.